Teknisk koordinator til drift og udvikling af kommunale bygninger i Fredensborg kommune

dato

Vil du være med til at sikre drift og udvikling af de bygninger, mange borgere bruger hver dag? Trives du med både teknisk ansvar og tæt samarbejde? Så er det måske dig, vi søger.

Fredensborg Kommune har høje ambitioner for vores ejendomme - både hvad angår bæredygtighed, funktionalitet og vedligehold. Vi søger derfor en fagligt stærk tekniker, fx maskinmester eller ingeniør, der kan spille en central rolle i den daglige drift og udvikling af vores tekniske anlæg.

Bliv en del af et stærkt fagligt fællesskab
Du bliver en del af Team Ejendom - et erfarent og velfungerende team bestående af 15 kolleger med faglige baggrunde som ingeniør, arkitekt, bygningskonstruktør, VVS-tekniker og maskinmestre. Vi lægger vægt på høj faglighed, en uformel tone og viljen til at hjælpe hinanden.

Team Ejendom er ét af tre teams i Center for Ejendomme, hvor vi arbejder med facilities management, risikostyring, trykkeri, teknik og større anlægsprojekter - herunder nye skoler og daginstitutioner. Sammen skaber vi trygge og funktionelle rammer for hele kommunen.

Dine opgaver og ansvarsområder
Du får ansvar for den tekniske drift og vedligehold af en række kommunale bygninger - fx skoler, daginstitutioner og fritidsfaciliteter. Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • Sikre både planlagt og akut drift af tekniske anlæg
  • Rekvirere og følge op på håndværkere og entreprenører
  • Registrere opgaver i vores FM-system
  • Rådgive brugere om tekniske og økonomiske løsninger
  • Gennemføre bygningsgennemgange, planlægge og udbyde vedligeholdelsesprojekter
  • Udarbejde budgetoverslag, lave tilsyn og følge økonomi
  • Skriftligt formidle teknisk viden og vejledning til brugere
På hver ejendom samarbejder du tæt med en bygningsansvarlig - så vi altid har de rette kompetencer i spil.

Vi forestiller os, at du:
  • Er uddannet maskinmester, ingeniør eller har anden teknisk baggrund
  • Har erfaring med teknisk drift, projektledelse og/eller byggestyring
  • Kan håndtere flere opgaver samtidigt - uden at miste overblik
  • Er god til at samarbejde på tværs og kommunikere med mange forskellige brugere
  • Arbejder selvstændigt og tager ansvar for at følge opgaverne helt i mål
  • Har Kørekort, der er en nødvendighed for at bestride stillingen

Vi tilbyder dig:
  • Et spændende og alsidigt job med stor selvstændighed
  • Fast arbejdsplads på Rådhuset i Kokkedal, tæt på motorvej
  • Elbiler til rådighed, når du besøger bygninger i hele kommunen
  • Fleksibel arbejdstid - inkl. mulighed for hjemmearbejde om fredagen
  • En arbejdsuge med lange mandage (til 18:00) og korte fredage
  • Fantastisk kantine, motionsrum og ca. 40 hjælpsomme kolleger

Klar til at høre mere?
Du er meget velkommen til at kontakte:
  • Teamleder Hanne Nørgaard, tlf. 20 15 18 71
  • Maskinmester Thomas Pilegaard, tlf. 21 51 57 15

Ansøg senest 1. september 2025 kl. 18.00
Vi holder samtaler løbende og ansætter, så snart vi har fundet den rette.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst - og fastlægges efter dine kvalifikationer og erfaring.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Center for Ejendomme, Egevangen, 2980 Kokkedal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/88f61baf-b893-4334-9786-aa82f0659bee

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet