BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du sikre fantastisk oplevelse for vores partnere? Med reference til Team Lead for vores Onboarding team bliver du en central del af det team der servicerer vores partnere på vores tidsregistreringssystem Zenegy Time. Det er derfor vigtigt, at du har et stort servicegen, og at det giver dig et kick at skabe succes for vores partnere – også når der er travlt.
Antallet og størrelsen af kunder er i hurtig vækst, og du skal være omdrejningspunktet for onboarding af, for og den daglige håndtering af vores partnere.
Med jobbet som konsulent hos os får du en unik mulighed for at være med på en vækstrejse og for at blive en del af en hverdag med mange forskellige, spændende opgaver. Zenegy er en virksomhed, der bygger på gensidig tillid, og der vil være rig mulighed for at prøve kræfter med nye opgaver og for øget ansvar, når vi lærer hinanden at kende.
Dine opgaver
Sammen med kollegerne får du ansvar for at hjælpe vores partnere med brugen af Zenegy Time. Kernen i dine arbejdsopgaver vil være at dels onboarde og dels supportere et aftalt antal af vores partnere på Zenegy Time. Det indebærer bl.a.:
- Træning og uddannelse af nye partnere
- Håndtering af henvendelser, der kræver specialiseret viden om Zenegy Time fra eksisterende partnere
- Afholdelse af webinarer for partnere på Zenegy Time med tips & tricks og ny funktionalitet etc.
- For de partnere du er ansvarlig for afholde og forestå operationelle statusmøder og eller Q/A sessioner med aftalt frekvens
- Vedligeholde og udbygge Zenegy Time certificeringsprogram i Academy
Derudover vil der også kunne være opgaver relateret til produktet Zenegy Time. Eksempelvis:
- Aktivt bidrage med ideer til udvikling af Zenegy Time
- Ved behov deltager i test af ny funktionalitet
- Udarbejdelse af supportvejledninger
- Udarbejdelse af supportvideoer
- Forestå introduktion og træning af nye kolleger
Om dig
Du har erfaring med tidsadministration og brænder for at levere en fantastisk oplevelse for vores partnere. Du er klar til at springe ud i et væksteventyr, hvor god service og professionelt styret onboarding og support er en essentiel del af fundamentet for vores fortsatte vækst.
Som person er du åben, pligtopfyldende, god til at hjælpe andre til succes og har et udpræget servicegen. Du trives med tal og elsker ny teknologi, og du er klar til at træde ind i en alsidig rolle, hvor der både er fokus på personlig og professionel udvikling og gode arbejdsforhold – vi skal have det sjovt i processen.
Du tager initiativ til at få de partnere du er ansvarlig for i mål med deres kunder. Det er vigtigt, at du har drive, og et plus hvis du har erfaring fra praksis. Du har et grundlæggende fagligt fundament inden for tidsadministration.
Du har bl.a.:
- Arbejdet på projekter af flere måneders varighed. Gerne som projektleder.
- En evne til at omsætte problemstillinger (relateret til tidsregistrering) i en overenskomst til praksis
- En lyst til at ”nørde” med opsætning af tidsregistrering, og har flair for systemopsætning.
- Noget praktisk erfaring og besidder en god ”pondus” overfor kunderne.
- En lyst til at løse til tider avancerede tidsmæssige problemstillinger der bidrager til, at kunderne får ekstra værdi af deres investering.
- Kommunikative evner der gør at du kan samarbejde med kolleger og kunder om et fælles mål.
Lidt om det praktiske
Stillingen er en fuldtidsstilling på vores kontor på Slotsmarken i Hørsholm. Vi ønsker at tilbyde vores medarbejdere gode og fleksible arbejdsvilkår og giver bl.a. mulighed for at arbejde hjemmefra efter individuel aftale, firmapension og kantineordning.
Om Zenegy
Zenegy gør op med det klassiske løn- og økonomisoftware. Vi bevæger os på en åben platform af innovation, integration og brugervenlighed, og vi vokser hurtigt. For at understøtte vores vækst, søger vi lige nu flere talentfulde og passionerede kolleger til vores hovedkontor i Hørsholm. Du bliver en del af et professionelt og engageret team med mange spændende profiler. Vi vægter kultur og fællesskab højt, og vi mener det, når vi siger, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Skal du være en af os?
Du kan læse mere på zenegy.com.
Hvordan ansøger du?
Vi har en mission om at få alle til at føle sig værdsat på arbejdet. Det er kun muligt, hvis vores team afspejler mangfoldigheden i verden omkring os - og det starter med, at du trykker på ”Ansøg”, selvom du er bekymret for, at du måske ikke kan sætte kryds i alle felterne! Vi omfavner og opfordrer folk fra alle baggrunde til at søge – uanset race/etnicitet, hudfarve, religion, nationalitet, køn, køn, seksuel orientering, alder, civilstand, handicap, neurodiversitet, socioøkonomisk status, kultur eller tro.
Har du spørgsmål vedr. stillingen eller Zenegy, er du velkommen til at kontakte Head of Customer Success Mikkel Kruse Hovgaard, mail mikkel.hovgaard@zeengy.com. Vi connecter også med glæde på LinkedIn og svarer på spørgsmål:-)
Vi indkalder og afholder løbende samtaler, indtil den rette kandidat er fundet. Vi ser derfor meget frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV snarest muligt.
Ansøgningsfrist:
Løbende
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredensborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Zenegy ApS, Slotsmarken 16, 2970 Hørsholm
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://zenegyaps.hr-on.com/show-job/159068?linkref=128480&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891417