Økonomisk administrativ sagsbehandler til Center for Psykiatri og Handicap

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hvis du vil være en del af et mindre administrationsteam, hvor der hersker et stort fagligt engagement krydret med kollegialt sammenhold, læser du det rette opslag. Hos Center for Psykiatri og Handicap søger vi en engageret økonomisk administrativ sagsbehandler, der vil være med til at sikre, at vores administrative opgaver løses effektivt og kompetent. Sammen med vores økonomikonsulent vil du spille en central rolle i at sikre den bedste styring af vores område.

Kort om organiseringen

I Center for Psykiatri og Handicap arbejder vi med voksne borgere, der har komplekse handicaps, psykiske lidelser og sociale udfordringer, som bevilges foranstaltninger i henhold til Serviceloven. På Fredensborg Rådhus, hvor stillingen er ledig, er der et konsulentteam, et myndighedsteam og et administrationsteam. Som økonomisk administrativ sagsbehandler vil du få et tæt samarbejde med alle teams og vi vil gøre os umage for, at du føler dig velkommen og taget godt imod på din nye arbejdsplads i Fredensborg Kommune. 

Kort om opgaverne

Som økonomisk administrativ sagsbehandler kan du se frem til en alsidig og selvstændig hverdag, hvor du blandt andet vil stå for sagsbehandling af boligbetalinger, BPA-budgetter, fakturabehandling og opfølgning på økonomiske prognoser. Derudover vil du løse en række forskellige administrative ad hoc-opgaver, der kræver overblik og struktur. Det vil til løsning af opgaverne være en fordel, hvis du har kendskab til Prisme.

Din profil

  • Du har en kontoruddannelse og erfaring fra en lignende administrativ rolle, gerne inden for det specialiserede socialområde. Erfaringens længde er mindre vigtig – det væsentlige er, at du har indsigt i de krav, der stilles til økonomisk sagsbehandling.
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret, og du har en naturlig flair for administration og tal.
  • Du værdsætter et godt arbejdsmiljø, hvor alle bidrager til fællesskabet og samarbejder om at skabe en positiv hverdag.
  • Du er fagligt engageret, pligtopfyldende og tager ansvar for dine opgaver.
  • Du deler gerne din viden og bidrager både fagligt og socialt til fællesskabet.

Hos os får du lige dét mere

Du kan se frem til at blive en del af et fagligt anerkendende fællesskab, hvor der er plads til både personlig og faglig udvikling. Vi sørger for et introduktionsprogram, der inkluderer en faglig mentor og en kollega-buddy, hvor vi tager afsæt i dine nærmeste udviklingszoner. Dine kommende kolleger står klar til at tage godt imod dig, ligesom du vil få glæde af samarbejdet med centerets konsulenter, myndighedsleder og rådgiverne i Voksenteamet. Vi tilbyder en hverdag med varierede opgaver i et spændende og udfordrende job, hvor du gradvist bliver introduceret til dine opgaver.

Skal du have privat- og arbejdsliv til at gå op, så tilbyder vi også fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage ugentligt (rådhuset er lukket fredage, hvor alle arbejder hjemmefra). 

Hos os vægter vi det sociale samvær højt. Vi har et tæt og uhøjtideligt kollegialt fællesskab med blandt andet månedlig fællesmorgenmad, mandagskagepause og hyggelige frokostpauser, hvor der er plads til ikke-faglige snakke.

Din kommende arbejdsplads

Din kommende arbejdsplads er fysisk placeret på Fredensborg Rådhus i Kokkedal, tæt på motorvej og offentlige trafikforbindelser og gratis parkering samt mulighed for ladning af el-bil tæt på. Til tjenestekørsel har vi elbiler til rådighed, som kan benyttes i lokalområdet. Rådhuset har også en skøn kantine med en sund og varieret buffet, motionsrum, en gratis medarbejderklub samt adgang til forskellige rabat- og tilbudsordninger.

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er på 30-37 timer ugentligt med ansættelse den 1. november 2024 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår forhandles efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i principperne om Ny Løn. Ved tilbud om ansættelse vil der blive indhentet reference samt straffeattest.

Hvis du stadig læser med og kan se dig selv i denne spændende stilling, ser vi frem til at modtage din ansøgning!

Vil du vide mere?

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Marianne Mandal på tlf. 23678926 eller administrativ sagsbehandler Tine Hermansen på tlf. 24432703.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning senest søndag den 22. september 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 25. september 2024 på Fredensborg Rådhus.

Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fredensborg Kommune, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110039

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet