Nyoprettet stilling - DKV medarbejder til vores ejendoms team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at sikre vores bygninger og vil du være en del af vores ejendoms team? Så vil vi glæde os til at høre fra dig.

Fredensborg Kommune har vedtaget en øget indsats i forhold til brandsikkerhed og vi udvider derfor med 2 stillinger – en fuldtids stilling og en deltids stilling – til varetagelse af løbende egenkontrol af vores bygninger. I daglig tale DKV (Drift, Kontrol og Vedligehold)

Du bliver en del af Team ejendom, hvor arbejdsopgaverne spænder bredt og løftes af 12 erfarne medarbejdere med forskellige bygge faglige baggrunde som maskinmestre, bygningskonstruktør, VVS-tekniker og arkitekt mm. Der er en høj faglighed, god energi og en uformel omgangstone i teamet. 

Team Ejendom er et af tre teams, som til sammen udgør Center for Ejendomme. Her er vores vigtigste opgave at understøtte organisationens øvrige fagområde. I centret arbejder vi med både drift og vedligehold, risikostyring, teknik, trykkeri, mm og ikke mindst med kommunens største anlægsprojekter som nye skole og nye daginstitutioner.

Du skal i samarbejde med vores risikokoordinator nå i mål med at udføre de lovpligtige egenkontroller.

Vi er allerede godt i gang med afvikling af disse, men mangler dig, hvis du har kendskab til brandsikkerhed i generel forstand.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområde vil typisk være:

  • Løbende udføre gennemgang og vedligehold af DKV-planer: ABA, ABDL, Sprinkler, Nødbelysning, mm
  • Udarbejde driftsorganisation, driftsjournal samt brand- og evakueringsinstrukser; herunder også afholde brandøvelser og deltage i brandsyn med den stedlige leder.
  • Opfølgning på og sikre opretning af fejl/mangler ifm egenkontrol, eksempelvis med gennemførsel af mindre anlægsopgaver
  • Indrapportere og oprette aktiviteter i kommunens FM system.

For at opnå succes i stillingen ser vi gerne, at du har en faglig uddannelse med kendskab til tekniske brandinstallationer, BR 18 og ligeledes kan gennemføre DKV egenkontroller. Du skal have fokus på systematik, kvalitet, og service. Herunder kunne kommunikere med mange forskellige brugere i de kommunale institutioner. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til tegneprogrammer til brug ved udarbejdelse af pladsfordelingsplaner mm.

Du kan forvente, et udfordrende job, men et stærkt fagligt fællesskab i teamet, hvor du gennem dit arbejde har indflydelse på dagligdagen med selvstændig planlægning. Du skal være med til at udvikle og implementere processer og procedurer.

Vi tilbyder:

  • Fleksibel arbejdstid 
  • Hjemmearbejde hver fredag
  • Fantastisk kantine
  • Sundhedsordning
  • Minimum 40 rare kollegaer

Vi har fast arbejdsplads på Rådhuset i Kokkedal, som ligger tæt på motorvejen, men vi skal dagligt ud til vores bygninger, som ligger i hele kommunen. Til det har vi elbiler til rådighed – så det er vigtigt, at du har kørekort.

Har vi vagt din interesse, så kontakt endelig Teamleder Hanne Nørgaard på tlf. 20151871 eller risikokoordinator Anders Pihl-Jensen på tlf. 25421873
Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning snarest muligt – dog senest 15/1 2024. 

Ansættelsessamtaler afholdes løbende i takt med modtagelse af ansøgninger med henblik på efterfølgende ansættelse snarest mulig.

Løn – og ansættelsesvilkår 
Løn og ansættelsesvilkår forhandles iht. gældende overenskomst og kandidatens kompetencer og erfaring.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Fredensborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fredensborg Kommune, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960756

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet