BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en solid viden om arbejdstids- og personaleadministration, og sætter du pris på at hjælpe andre, så har vi i Beredskabsstyrelsen brug for dig.
Om os
Vores administrationsteam er placeret i kontoret Kapaciteter, Sikkerhed og Drift under Beredskabsstyrelsen (BRS), der blandt andet varetager styrelsens arbejde med administration, informationssikkerhed, databeskyttelse, militærsikkerhed, etablissementer, IT og materielområdet.
Det er vores administrationsteam væsentligste opgave, at levere administrativ støtte vedrørende arbejdstids- og personaleadministration til enhederne i hovedkvarteret.
Arbejdet udføres i samarbejde med primært Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse. Herudover skal administrationsteamet yde faglig støtte til BRS decentrale enheder, samt sikre en dokumenteret forvaltning på HR-området.
Vi har en uformel omgangstone og baserer vores relationer på et godt og humørfyldt arbejdsmiljø, gensidig respekt samt faglig stolthed omkring det administrative arbejde.
Om stillingen
Som vores nye kollega vil dine primære arbejdsopgaver være arbejdstids- og personaleadministration. Du vil få en stor kontaktflade til flere personelgrupper i BRS.
Du vil blive en del af et mangfoldigt og engageret arbejdsmiljø med plads til den enkelte og rum for det tværgående samarbejde, hvor der vil være mulighed for uddannelse af faglige – og personlige færdigheder.
Forsvarsministeriets koncern, herunder Beredskabsstyrelsen, har sit eget uddannelsessystem, derfor må du forvente - i kortere perioder - at skulle gennemføre kurser og efteruddannelse andre steder i landet.
Om dig
Du har gennemført en værnepligt i Beredskabsstyrelsen.
Vi forventer, at du:
• Har en baggrundsviden og erfaring med arbejdstids- og personaleadministration på det statslige område.
• Har gode sociale færdigheder, gode samarbejdsevner samt kan håndtere forskellighed og bruge dette som en fordel.
• Er god til målrettet formidling af regelsæt, processer mv. såvel internt i eget team, som for øvrige medarbejdere og ledelse.
• Kan arbejde systematisk med opfølgning og foretage nødvendige prioriteringer.
Det vil ligeledes være en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til og erfaring med SAP og WorkZone som er vores koncernfælles elektroniske sags- og dokument håndteringssystem.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er slået op civilt og uniformeret.
Uniformerede ansættelsesvilkår:
Stillingen er en konstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.
Ved ansøgning om en ny stilling i Beredskabsstyrelsen under Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Birkerød.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
KONTAKT OG ANSØGNING
Du er velkommen til at kontakte teamleder Steffen Sørensen på mail BRS-STS@mil.dk eller på telefon 72 85 25 26, hvis du har spørgsmål angående stillingen.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mette Sihm ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail fps-mes@mil.dk eller telefon 72 81 96 96.
Ansøgningsfristen er den 12. august 2023. Samtaler forventes afholdt umiddelbart i forlængelse af ansøgningsfristen. Stillingen er til besættelse den 2. oktober 2023, eller snarest herefter.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM BEREDSKABSSTYRELSEN
Beredskabsstyrelsen er en central del af Danmarks katastrofeberedskab. Vi udvikler samfundets evne til at forebygge og modstå ulykker, kriser og katastrofer.
Vi assisterer øvrige myndigheder, når der er behov for ekstra mandskab og/eller specialmateriel. Vi rykker også ud til akut opståede katastrofesituationer internationalt.
Gennem information, rådgivning, uddannelse og øvelser udvikler vi samfundets beredskab og krisestyringsevner i samarbejde med myndigheder, virksomheder og borgere.
Beredskabsstyrelsen har omkring 500 ansatte ved seks operative centre fordelt i hele landet, Beredskabsstyrelsen Center for Uddannelse og hovedsædet i Birkerød.
Beredskabsstyrelsen er en myndighed under Forsvarsministeriet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredensborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Beredskabsstyrelsen, Datavej 16, 3460 Birkerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184641&DepartmentId=18963&MediaId=4695&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878585