Brænder du for at være tæt på den politiske beslutningsproces? Elsker du at få kabalen til at gå op – både når det gælder vigtige dagsordner og spændende arrangementer? Og trives du i et dynamisk miljø med deadlines, variation og høje krav til kvalitet? Hov, så kan det være, at det er dig, der er vores nye udvalgssekretær.
Velkommen til Nordsjællands hyggeligste sekretariat
I Fredensborgs kommunes sekretariat sidder vi fire direktionssekretærer, én borgmestersekretær én administrativ medarbejder og én kontorelev – i alt syv erfarne kollegaer, med hver vores ansvarsområde, som arbejder tæt sammen og hjælper hinanden i hverdagen. Vores omgangstone er uformel og humoristisk i en travl hverdag.
Du bliver en vigtig nøglespiller i sekretariatet
Som udvalgssekretær bliver du en nøglespiller i sekretariatet, hvor du får ansvaret for at understøtte Økonomiudvalget og Byrådet. Du bliver en vigtig brik i maskineriet, der får tingene til at glide – både i det daglige og ved større politiske arrangementer, så struktur, kvalitet og overblik er vigtige egenskaber.
Der er sjældent to dage, der er er ens i sekretariatet, så det er vigtigt, at du trives med og får energi af mange forskelligartede opgaver – fokus på kvalitet og flow i opgaverne er vigtige, da vi arbejder med rigtig mange deadlines.
Vi leder efter en struktureret og løsningsorienteret person og det er en fordel, hvis du har erfaring med politisk styrede organisationer fra et lignende job og gerne en uddannelse inden for kontor og administration.
Dine primære opgaver vil være:
- Udsendelse og kvalitetssikring af dagsordner og referater
- Koordinering og planlægning temamøder, budgetseminarer og arrangementer for byrådet, samt royale arrangementer
- Koordinering og planlægning af centerets interne møder og aktiviteter
- Understøttelse af valgarbejde før, under og efter valg
- Regningsbetaling og andre lettere økonomiopgaver
- Kalenderstyring og klargøring af mødemateriale
Du er en haj til administration
Vi vægter følgende kompetencer højt:
- Du trives med at levere høj kvalitet under tidspres og kan bevare overblikket
- Du arbejder struktureret, har styr på detaljerne og leverer til tiden
- Du har gode it-kompetencer, kan bruge Office-pakken (gerne med kendskab til Microsoft 365) og har erfaring med Acadre eller lignende systemer
En arbejdsplads med fokus på fællesskab
Vi tilbyder en stilling med spændende opgaver, højt tempo, dygtige kolleger med et stærkt fællesskab. Vi er et team der har arbejdet sammen i mange år, og vi er klar til at byde dig velkommen på holdet.
Vi gør en dyd ud af at skabe en arbejdsplads, hvor der også er plads til sociale aktiviteter og fælles arrangementer. Fredensborg Kommune har flere personalegoder, fx en medarbejder- og kunstforening, sundhedsordning, den årlige DHL-stafet og ikke mindst en god kantine, hvor du også kan købe mad med hjem. Og så har vi elcykler- og biler, som du kan bruge, når du skal rundt til møder. Du kan læse mere om Fredensborg Kommune på vores intranet hosfrede.dk.
Blev du nysgerrig og vil vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Gitte Buenaventura på tlf. 60 92 95 90 eller mail gibu@fredensborg.dk.
Stillingen er 37 timer og vi arbejder som udgangspunkt til kl. 18 hver mandag, og har fri kl. 13.00 hver fredag. Rådhuset er lukket om fredagen, og det betyder, at vi enten arbejder hjemmefra eller er til møder ude af huset. Der er gode muligheder for fleksibilitet i hverdagen og mulighed for at arbejde hjemmefra – så længe det er koordineret i teamet.
Praktisk
Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2025. Løn og ansættelsesvilkår forhandles i henhold til HK-overenskomsten og dine erfaringer.
Ansøgningsfristen er den 13. februar 2025 kl. 12.00, og samtaler afholdes den 19. og 24. februar 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredensborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sekretariat, Egevangen, 2980 Kokkedal
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7c180498-0535-44ab-9296-9e97acc20cd8